Disney+ is onderweg naar Nederland. Samen met Canada en de Verenigde Staten is Nederland uitgekozen om vanaf 12 november aan de slag te kunnen met Disney+. Omdat de streamingdienst echter nog helemaal nieuw is, is het niet vreemd dat potentiële abonnees met flink wat vragen zitten. Op deze FAQ-pagina, de Frequently Asked Questions, vind je een overzicht van de veelgestelde vragen.
Note: De FAQ-pagina wordt regelmatig voorzien van nieuwe vragen. Staat jouw vraag er nog niet tussen? Dan kun je ons ook altijd bereiken per mail. Ben je op zoek naar de helpdesk van Disney+? Die vind je zodra de streamingdienst is gelanceerd op de officiële website.
FAQ Disney+
- Hoe werkt Disney+?
- Hoe werkt VIP-toegang op Disney+?
- Wat kost een abonnement op Disney+?
- Hoe vraag je een film of serie aan op Disney+?
- Wat is het aanbod van Disney+?
- Hoe bekijk je Disney+ op tv?
- Hoe kan ik mijn Disney+ abonnement opzeggen?
- Disney+ kijken in het buitenland
- Heeft Disney+ een storing?
- Hoe neem je contact op met Disney+?
- Hoe pas je je betalingsgegevens bij Disney+ aan?
- Heb ik dubbel betaald voor Disney+? Zo controleer je je betalingsgeschiedenis
- Hoe laat verschijnen films, series en wekelijkse afleveringen?
- Kun je ouderlijk toezicht instellen op Disney+?
- Wordt mijn account misbruikt?