Forky Asks A Question Disney+

Heb ik dubbel betaald voor Disney+? Zo controleer je je betalingsgeschiedenis

Heb je het idee dat er iets mis is gegaan met het betalen van Disney+? Geen paniek. In dit artikel kom je er precies achter wanneer je voor het laatst betaald hebt voor jouw abonnement en kun je ook meteen zien of je misschien dubbel hebt betaald voor de diensten van Disney+.

Zo controleer je je betalingsgeschiedenis op Disney+

Bedragen worden vandaag de dag steeds vaker automatisch afgeschreven van je rekening. Daardoor is het soms lastig om het overzicht te houden. Heb jij het idee dat je dubbel hebt betaald voor Disney+? Dat is gelukkig eenvoudig te controleren. De streamingdienst houdt namelijk precies bij wanneer je voor het laatst hebt betaald.

Om naar je betalingsgeschiedenis te gaan, dien je onderstaande stappen te volgen:

  • Ga naar Disney+.
  • Ga naar je profiel en klik op ‘Account’.
  • Onder het kopje ‘Abonnement’ klik je op de optie ‘Factureringsgegevens’.
  • Onderaan de pagina vind je de ‘Betalingsgeschiedenis’ terug.

Heb je het idee dat er toch iets verkeerd is gegaan? Schroom dan niet om contact op te nemen met de helpdesk van Disney+.